Acerca de
Bli med!
Hyttegruppa
Vi søker personer til hyttegruppa, som hjelper til i den daglige driften av hytta. Som medlem av hyttegruppa vil du kunne benytte hytta til privat bruk når den ikke er åpen, delta på sosiale internarrangementer og få rabatt på mat og drikke. Vi har totalt fem forskjellige verv, og søker nå personer i flere av gruppene.
​
-
Souschef: Vil du være med å bygge opp et kjøkken helt fra bunnen av? Vi i studenterhytta søker etter engasjerte souschefer til vårt nylig oppstartede frivillige kjøkken! Som souschef vil dine oppgaver innebære alt fra å utvikle menyen til å lage rutiner for renhold og bestille varer og utstyr. Du vil jobbe tett med kjøkkensjef og de andre souschefene. Du vil ha mye frihet i vervet, og vi har masse planer for semesteret, både for kjøkkenet og sosialt! Det kreves ingen forkunnskaper, men en lidenskap for mat er veldig positivt.
​
-
Kokkegruppa: Er du lei av å spise frossenpizza til middag og har lyst til å lære mer om mat? Eller kan du mye allerede, og har lyst til å vise frem dine kokkekunnskaper til byens studenter? Da bør du søke kokk på Studenterhytta! Her får du mulighet til å hjelpe vår kjøkkensjef med tilbereding og utforming av hyttas meny for både daglig drift og større arrangementer. Her kreves ingen forkunnskaper, kun interesse for mat, kjøkken og et ønske om å skape gode matopplevelser for Hyttas gjester.​
​
-
Bargruppa: Bargruppa står i baren under bookinger, våre ordinære åpningsdager og andre arrangementer. Du vil bli opplært i gjeldende skjenkeregler og rutiner, samt hvordan kassa og tappesystemet fungerer. Det forventes også at du skal bistå som vertskap på åpningsdager om det er behov for det.
​
-
Økonomigruppa: Økonomigruppa er kassererens høyre hånd. Denne gruppen består av 2 personer som får opplæring og ansvarsområder innenfor regnskap og fakturering. Gruppen hjelper også kasserer med å søke tilskudd og å lage neste års budsjett. Du trenger ingen forkunnskaper for å søke denne gruppen.​
​
-
PR/Event-gruppa: PR/Event-gruppa har ansvar for all markedsføring, samt planlegging og utførelse av sosiale arrangementer . PR-sjefen og Sosialansvarlig fra styret leder gruppen, og holder koselige og sosiale møter hvor det planlegges arrangementer og innhold til hyttas SoMe og nettside. Gruppen har også ansvar for å designe plakater og "merch" for Studenterhytta.
​
Det forventes at man jobber ca. 2-3 skift i måneden, fordelt på helger og ukedager. Ingen av vervene krever forkunnskaper. Alle verv avslutter oppgavene sine i god tid før eksamensperioden.
​
Fyll ut søknadsskjema for å søke på stillingen du vil ha. For alle verv vil det bli gjennomført intervjuer.
Søk her!
Vi gleder oss til å høre fra deg!